[ ]
Latest News Updates
PERJUANGAN INI MENUNTUT PENGORBANAN !
Ogos 24, 2010 Posted by IBNYAHYA (DOT) NET - Memburu Cinta Ilahi

Selamat berjuang ditujukan buat sahabat teman abadi yang sedang berjuang dijalan allah terutamanya...dalam mereka menggapai impian hakiki mereka selama ini...doa dan kiriman doa senantiasa terkirim oleh teman & akanku cintai mu sayangi mu walaupun dimana bumi ku pijak akan ku kenangi mu sampai bila-bila,persahabatan yg... utuh abadi x kan luntur walaupun dalam berjuang...SELAMAT BERJUANG WAHAI SAHABAT TEMAN ABADI KU SEMUA - akan ku rindui mu kelak nanti...
Selamat berjuang kepada saudara member yang tengah berjuang dijalan allah swt...moga2 perjalanan kamu disinari nur kecemerlangan .....hari ni minggu mahasiswa mesir pergi meninggal kan bumi m'sia tercintai...esok lusa pula mahasiswa al-urdun pula kan pergi...HARAP IMPIAN MENJADI IMPIAN KENANGAN TERBAIK BUAT KITA SEMUA TERUTAMA NYA.. UNIVERSITI AL-ALBAYT MAFRAQ,JORDAN menanti ku sekian waktu ini... kuharap doa dan kiriman doa kan tidak terputus untuk aku dalam berjuang dijalan MU ya ALLAH yang ku cintai...ibubapa ku jua tempat ku dikala aku ingin luahkan isi hati yg hiba ini,hattan kerna dia memahami jiwa anak kelahiran mereka ini...

LAGU KHAS INI AKU HADIAH KAN BUAT INSAN YG KU CINTAI SEPANJANG AKU BERADA DI PERANTAUAN NANTI,INILAH LUAHAN ISI HATI AKU YANG PERTAMA KALI BUAT INSAN YANG AKU SAYANGI,TANPA MEREKA INSAN INI TIDAK DAPAT BERTAHAN UTUH UNTUK BERTERBANGAN BEBAS KE ANGKASA ..WALAUPUN HATI JIWA BERDENTUM KENCANG TAKKALA GELISAH...IA DAPAT KU HALANGI ! LIRIKKU YANG PERTAMA :- ( khas buat mama & ayah tercinta ) (mereka tersayang & ahli keluarga ku jua ) 

NMA - PERMATA HATI
Lirik : Nik Mohamad Azreen Ibnyahya
Aku mengerti hidup ini
Mengapa ia bisa terjadi
Menimbul rasa pahit dihati
Keringat permata hati yang suci
-
Walaupun makhluk tiada mengerti
Kan tercipta langkah yang suci
Padamu suatu hari nanti
Cahaya datang menyinari diri
-
Hidup yang ceria kan tiada lagi
Pabila aku jauh disana
Jiwa yang manja kan hidup berdikari
Menjadi sebaik makhluk ilahi
-
Gelumang dosa bersama mu permata hati
Dikala waktu usia muda
Berputik hitam berbisa dikalbu
Menjadi penghalang nur ilahi
-
Tiada lagi harapan yang dicari
Selain redha dan cinta suci
Pada mu permata hati yang suci
Kerana diri mu amat bererti
-
Permata hati kan pergi
Pabila usia malam sunyi
Gementar jasad dialam ini
Waktu itu azam tetap dikalbu..
-
[ lirik : nik mohamad azreen ibnyahya ]

IBNYAHYA (DOT) NET - Memburu Cinta Ilahi

Thanks for your visit..!

1 ulasan for "PERJUANGAN INI MENUNTUT PENGORBANAN !"

  1. مرحبا بكم في مدون حياتي

Catat Ulasan